Szállítási információk
A Szolgáltató a megrendelt terméke[ke]t szállítmányozó cég [a továbbiakban: futárszolgálat] igénybevételével szállítja ki az Ügyfél részére, az Ügyfél által a megrendelés során megadott szállítási címre.
Bizonyos esetekben ha a termékeknek együttesen magas a súlya, és nagy a mérete, ezekben az esetekben egyedi szállításnak minősül melyre a rendszer nem ajánl árat mivel összetett, nem díjmentes kiszállítás a szállítási költséget az Ügyfél viseli, a pontos szállítási díjról e-mailben küldünk tájékoztatást az Ügyfél részére.
A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a szállítási díjat az Ügyfél viseli. Ebben az esetben a szállítási díj a számlán feltüntetésre kerül, és azt az Ügyfél által a megrendelés során választott fizetési módnak megfelelően köteles megfizetni.
Amennyiben az online üzletben szállítási akció szerepel ( pl. bizonyos értékhatár felett ingyenes szállítás) úgy az elért értékhatár feletti vásárlás esetén a Szolgáltató a megvásárolt termék értékén felül szállítási költséget nem számol fel illetve azt a számlám sem tünteti fel.
Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján, még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket. A már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód.
Szállítási költségek eltérő módon változnak a csomag súlya, és mérete valamint a termék speciális jellege során, ez azt jelenti ha például üvegterméket rendel ami törékeny és így is kezeli a szállítmányozó akkor annak magasabb a díja mint egy ugyanolyan méretű és súlyú csomagnak. Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
A megrendelt termék[ek] lezárt dobozban érkezik/érkeznek és amennyiben a fizetés nem előre történt, a vételárat és az esetleges szállítási díjat a küldeményen feltüntetett címirat alapján a futárszolgálat kézbesítőjének készpénzben kell megfizetni.
Abban az esetben, ha a csomagolás az átvételkor sérült, javasolt a terméket tartalmazó csomagnak még a futárszolgálat kézbesítője jelenlétében történő felnyitása, a termék[ek] sértetlenségének ellenőrzése a sérülés Szolgáltató felé jelzése céljából. A futárszolgálat kézbesítőjének a sérült termék/termékekről jegyzőkönyvet kell felvennie.
A termék[ek] kiszállítását az GLS futárszolgálat végzi, a rendelés Szolgáltató általi visszaigazolását követő 2-3 munkanapon belül – a legtöbb esetben. Kiemelt időszakokban esetlegesen további 2 munkanap késedelem előfordulhat. A Szolgáltató a GLS futárszolgálat előzőek szerinti határidőben történő szállításáért felelősséget nem vállal. Az GLS futárszolgálat kizárólag hétköznap, munkaidőben szállítja ki a terméke[ke]t, ezért fontos, hogy szállítási címként a megrendelés során olyan cím kerüljön megadásra, ahol ez időben a terméke[ke]t át tudják venni. Az GLS futárszolgálat kézbesítője az Ügyfél által megadott szállítási címen legfeljebb 10 percet tud várakozni.